BLIV ELEV

ET FÆLLESSKAB MED PLADS TIL DIG

Velkommen til Campus Odsherred

HOS OS ER DIN STEMME VIGTIG

Som elev har du stor medindflydelse på din hverdag og dit studiemiljø. Derfor har vi et meget aktivt elevråd og forskellige elevudvalg.

Elever fra Campus Odsherred står udenfor ved et bord og tager mad på deres tallerkener.

Værdigrundlag

Hos os er høj kvalitet prioriteret, og vi vægter vores nærværende studiemiljø, hvor alle inddrages.

Vores dagligdag bygger på gensidig respekt, og vi har fokus på, at alle både elever og ansatte bidrager til udviklingen af vores skole.

Internationalisering og de kreative og musiske aktiviteter er en fast del af livet på Campus. Vi er tæt forbundet med lokalsamfundet, de lokale og kulturinstitutioner.

TAGER

TOGET TIL

SKOLE

ER VILDE
MED

AT DANSE

ER MEGET

GLADE FOR

SKOLEN

MENER AT DE
HAR LET VED

AT SCORE

New Client Special Offer

20% Off

Aenean leo ligulaconsequat vitae, eleifend acer neque sed ipsum. Nam quam nunc, blandit vel, tempus.